top of page

Нарада щодо реформування стаціонарної медичної допомоги

05 лютого 2019 відбулась нарада під головуванням голови облдержадміністрації Куця О.І. щодо реформування стаціонарної медичної допомоги за участю адміністрації та фахівців департаменту охорони здоров’я, керівників місцевих органів влади та закладів охорони здоров’я.

Згідно порядку денного були розглянуті наступні питання:

  1. Реформування системи охорони здоров’я у 2019 році.

  2. Першочергові заходи щодо реформування системи охорони здоров’я вторинного рівня надання медичної допомоги у 2019 році.

  3. Функціонування закладів охорони здоров’я як комунальних некомерційних підприємств.

Відповідно до завдань Уряду, у 2019 році продовжується підготовча робота щодо реформування стаціонарної медичної допомоги, яку заплановано на 2020 рік, отже для успішного старту реформи в Донецькій області необхідно виконання першочергових завдань.

Державна політика щодо реформи охорони здоров’я у 2019 році наступна: первинна ланка – завершення, амбулаторно-поліклінічна допомога – старт з липня 2019 року, стаціонарна медична допомога – у 2019 році підготовча робота, початок реформи – з 2020 року.

Перше завдання:

100% автономізація – до 31.12.2019 реорганізація у комунальні некомерційні підприємства усіх закладів охорони здоров’я.

Законодавчі вимоги щодо проведення автономізації:

– п. 4. Перехідних положень Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» від 19.10.2017 № 2168-VIII – з 01.01.2020 реалізація програми державних гарантій для усіх видів медичної допомоги;

– ст. 18 Основ законодавства України про охорону здоров’я – вимоги до особи, яка надає послуги згідно із постановою Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 № 391 «Про затвердження вимог до надавача послуг з медичного обслуговування населення, з яким головними розпорядниками бюджетних коштів укладаються договори про медичне обслуговування населення»:

– ліцензія;

– матеріально-технічна база відповідно до галузевих стандартів;

– юридична особа, окрім державної або комунальної установи, і фізична особа-підприємець.

Термін проведення автономізації становить від 3-х місяців.

Етапи автономізації:

Підготовчий – прийняття рішення щодо автономізації (рішення місцевої ради).

Реорганізація у комунальне некомерційне підприємство та його реєстрація – підготовка статуту, інвентаризація, оцінка майна, підготовка передавального акту.

Створення комунального некомерційного підприємства – узгодження фінансування, ліцензія, новий колективний договір, підтвердження статусу неприбутковості, створення Наглядової ради.


Недавні новини
Архів новин
bottom of page